Кошик
700 відгуків
+380 (97) 670-92-78
Гіперцентр Київ - обладнання для ресторанів, магазинів та складів
Кошик

XPOS ПЗ для автоматизації діяльності барів, кафе, ресторанів, готелів

-5%
XPOS ПЗ для автоматизації діяльності барів, кафе, ресторанів, готелів, фото 1
Опис
Інформація для замовлення

XPOS ПЗ для автоматизації діяльності барів, кафе, ресторанів, готелів

Програмний комплекс хPOS

Високоефективна автоматизована система керування підприємством сфери послуг хPOS — чудове рішення як для незалежних ресторанів, так і для мереж ресторанів.

Ми пропонуємо рішення для автоматизації вашого підприємства, яке усуне проблему повільного обслуговування відвідувачів і неабияк збільшить пропускну здатність Вашого закладу. Крім того, Ви матимете можливість постійно контролювати роботу працівників, у режимі реального часу бачити обсяги продажів і виручки.

Завдяки нашій системі Ваш облік стане "прозорим". Ми допоможемо налагодити роботу Вашого закладу так, що у Вас з'явиться час для аналізу та планування Вашої діяльності.

Термінал офіціанта хPOS

Модуль хPOS призначений для автоматизації роботи офіціантів, барменів, касирів. Забезпечує підвищення якості та швидкості обслуговування клієнтів, облік усіх продажів, контроль над роботою персоналу.

Невимогливий до апаратного та програмного забезпечення. Підтримує всі популярні марки торгового обладнання. Працює з фіскальними реєстраторами Марія 301МТМ і Datecs 3530Т

Основні можливості:

Робота з залами

  • кожен працівник бачить тільки ті зали, до яких він має доступ; гнучке настроювання схеми зали дає змогу швидко та легко знаходити потрібний столик.

Робота зі столами

  • кількість столів у залі необмежена; на кожному столику можна створити необмежену кількість рахунків; кожен офіціант має доступ тільки до своїх рахунків

Робота з рахівницею

  • можливість обліку кількості гостей у лічбі; додавання необмеженого кол-ва страв у рахування; формування замовлень із можливістю друку на кухонному принтері та зображення на кухонному відеотерміналі; скасування замовлень із зазначенням причини та можливістю друку скасування на кухонному принтері та зображення на кухонному відеотерміналі; можливість розташування для подавання страви; використання модифікаторів із можливістю встановлення кількості модифікаторів і їх ціни (модифікатори враховуються і записуються в системі); додавання коментарів до страви з можливістю друку на кухонному принтері та зображення на кухонному терміналі; використання дисконтних і бонусних карт; розділ рахунку на два й більше рахівниці; перегляд списку всіх закритих рахунків за поточну зміну з можливістю зміни типу платежу, стонювання рахунку, пробиття чека повернення та повторного чека.

Робота з меню

  • настроювання «кнопок швидкого вибору» дає змогу без зусиль знаходити найчастіше використовувані товари; можливість вставляти в кнопки меню зображення страв і змінювати кольори кнопок; можливість перегляду складу та часу приготування будь-якої страви.
  • Авторизований доступ у систему та розмежування прав користувачів
    розподіл прав для кожної групи користувачів дає змогу обмежити набір дій, які користувач зможе виконувати в системі без відома адміністратора та інструкції. Отже, система сама здійснює контроль над діями користувачів і унеможливлює виконання небажаної дії, які можуть принести шкоду заведенню.
  • Формування звітів із можливістю друку на кухонних принтерах
    вся статистична інформація з продажу та виручки в межах поточної зміни може бути виведена на терміналі офіціанта у формі звіту. Система дає змогу формувати звіти для перегляду та друку на кухонних принтерах, принтерах або звичайних офісних принтерах (залежно від параметрів системи).

Додаткові можливості  

  • Реалізована можливість обмінюватися повідомленнями між терміналами та користувачами: користувачі мають можливість надсилати повідомлення довільного вмісту як на всі термінали або всім користувачам одночасно, так і спрямовувати повідомлення окремому користувачеві або на окремий термінал.
  • Механізм резервування столиків: призначений для оформлення заявок на резервування столиків ресторану, доріжок боулінгу, замовлень на банкети. Дає змогу автоматично відстеження проходження всіх етапів резервування від оформлення заявки до моменту розрахунку з клієнтом, який замовляли резервування.

  Дисконтний центр хPOS-дисконт

хPOS-дисконт - центр емісії та керування картками клієнтів, який дасть Вам змогу:

  • зберігати повну інформацію про клієнтів;
  • визначати схеми знижок дисконтної системи;
    формувати розкладу для дії знижок і зміни прайс-листів;

Бонусно-платежна система xBonus

  • дає змогу використовувати бонусну та внутрішню платіжну системи як програму підвищення лояльності Ваших клієнтів.

 

Модуль адміністрування хPOS Admin

хPOS Admin — модуль звітів і настроювання програмного комплексу XPOS.

Перегляд і друк звітів системи хPOS

  • Програма може бути встановлена на персональному комп'ютері директора, бухгалтера, менеджера та дає змогу отримувати повну інформацію про роботу комплексу за всіма можливими зрізами даних Вам будуть доступні звіти з виручки, за товарами та стравами, за знижками та бонусів і т.ін. Все це може бути представлене як у табличному, так і в графічному вигляді.
    Водночас Ви маєте можливість визначати, яким  користувачам системи будуть доступні ті чи інші звіти. Отже, Ви можете обмежити користувачів у доступі до даних. Кількість звітів у системі необмежена. Додавання нового звіту займає лічені секунди.

Настроювання

  • керування групами користувачів і правами доступу;
  • настроювання режимів роботи системи;
  • розподіл інформаційних потоків під час друку;
  • під'єднання обладнання й активація додаткових можливостей системи;
  • розробка та модифікація дизайну залів;
  • настроювання модифікаторів і додаткових товарів;
  • настроювання правил розрахунку обслуговування;
  • формування набору гарячих кнопок.
  • Ціна: 6 840 ₴

Наскільки вам зручно на сайті?

Розповісти Feedback form banner